Хмельницькою обласною радою оголошено конкурси на заміщення вакантних посад директора  комунального підприємства «Аеропорт Хмельницький» та директора комунального закладу «Центр організаційно-господарського забезпечення закладів освіти».

З метою залучення до участі у конкурсах більшої кількості потенційних кандидатів просимо висвітлити дану інформацію у всіх можливих інформаційних ресурсах та  розмістити на офіційних ресурсах органів місцевого самоврядування два оголошення наступного змісту:

«Оголошення про конкурс на заміщення вакантної  посади директора комунального підприємства «Аеропорт Хмельницький»

Хмельницька обласна рада оголошує конкурс на заміщення вакантної посади директора комунального підприємства «Аеропорт Хмельницький»

Кваліфікаційні вимоги до кандидатів:

—  громадянство України, вільне володіння державною мовою;

— вища освіта за ступенем спеціаліста або магістра;

— загальний стаж роботи не менш ніж 5 років, стаж роботи на керівних посадах або керівних посадах нижчого рівня — не менше ніж 1 рік.

Документи кандидатів приймаються у строк до 11 вересня  2017 року включно у робочі дні з 9.00. до 18.00. години за адресою м. Хмельницький, майдан Незалежності, 2, каб.241.

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, особисто подають:

— заяву про участь у конкурсі;

-особовий листок з обліку кадрів з фотокарткою та автобіографією (в автобіографії додатково можуть вказуватись досягнення, здобутки, напрацювання кандидатів у відповідній галузі);

— копії документів про освіту;

— довідку про проходження попереднього (періодичного) психіатричного огляду, яка видається відповідно до Порядку проведення обов’язкових попередніх та періодичних психіатричних оглядів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 вересня 2000 року №1465;

— довідку про наявність або відсутність судимостей;

— інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення;

— копії паспорта та ідентифікаційного коду;

— письмову згоду на обробку персональних даних;

— копію трудової книжки.

Копії документів, які подаються претендентом (крім копії паспорта), можуть бути засвідчені за місцем роботи претендента, в обласній раді або нотаріально.

Кандидати на посаду керівника можуть подавати свої пропозиції щодо подальшої господарської та/або фінансово-економічної діяльності підприємства  у довільній формі (бізнес-план, програма діяльності тощо), а також додаткову інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня тощо.

Звертаємо увагу, що термін отримання довідки про наявність або відсутність судимостей становить 20 робочих днів.

Довідкова інформація за телефоном: (0382) 65-62-32».

«Оголошення про конкурс на заміщення вакантної  посади директора комунального закладу «Центр організаційно-господарського забезпечення закладів освіти»

Хмельницька обласна рада оголошує конкурс на заміщення вакантної посади директора комунального закладу «Центр організаційно-господарського забезпечення закладів освіти»

Кваліфікаційні вимоги до кандидатів:

— громадянство України, вільне володіння державною мовою;

— вища освіта за ступенем спеціаліста або магістра;

— загальний стаж роботи не менш ніж 3 роки, стаж роботи на керівних посадах або керівних посадах нижчого рівня — не менше ніж 1 рік.

Документи кандидатів приймаються у строк до 14 вересня 2017 року включно у робочі дні з 9.00. до 18.00. години за адресою м. Хмельницький, майдан Незалежності, 2, каб.241.

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, особисто подають:

— заяву про участь у конкурсі;

— особовий листок з обліку кадрів з фотокарткою та автобіографією                  (в автобіографії додатково можуть вказуватись досягнення, здобутки, напрацювання кандидатів у відповідній галузі);

— копії документів про освіту;

— довідку про проходження попереднього (періодичного) психіатричного огляду, яка видається відповідно до Порядку проведення обов’язкових попередніх та періодичних психіатричних оглядів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 вересня  2000 року №1465;

— довідку про наявність або відсутність судимостей;

— інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення;

— копії паспорта та ідентифікаційного коду;

— письмову згоду на обробку персональних даних;

— копію трудової книжки;

Копії документів, які подаються претендентом (крім копії паспорта), можуть бути засвідчені за місцем роботи претендента, в обласній раді або нотаріально.

Кандидати на посаду керівника можуть подавати свої пропозиції щодо подальшої господарської та/або фінансово-економічної діяльності підприємства (закладу) у довільній формі (бізнес-план, програма діяльності тощо), а також додаткову інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня тощо.

Звертаємо увагу, що термін отримання довідки про наявність або відсутність судимостей становить 20 робочих днів.

Довідкова інформація за телефоном: (0382) 65-62-32».

Перший заступник

голови обласної ради                                                      Н.Андрійчук